jueves, 31 de diciembre de 2020

DIA 5 D'CTUBRE DE 2020



Avui hem pogut anar a la primera classe presencial d'aquesta assignatura. Per començar hem treball de forma individual, expressant en un paper el que pensàvem que era la definició d'educació. M'he quedat una mica en blanc, suposo que és perquè és la meva primera classe des de fa molt temps de forma presencial i m'està costant adaptar-me. La meva definició ha sigut la següent: ''L'educació és un mètode d'aprenentatge''.

 

Després hem treballat de manera grupal, en el meu cas hem sortit a la gespa i hem barrejat les idees que teníem cadascuna per poder fer una definició més completa.

 

Quan hem tornat a classe hem exposat la nostra definició i per últim hem extret moltes idees sobre el que podia ser l'educació social:

 

-Eines

-Habilitats.

-Límits amb cura.

-Educació formal.

-Tots els àmbits.

-Societat.

-Recursos.

 

Adjunto vídeo sobre que és l'educació social de la fundació Pere Tarrés.:

 

''Una filosofia de vida, humanitat, compartir, ajudar, la voluntat de millorar, una manera de fer, empatia o respecte són algunes de les respostes dels graduats/es d'Educació Social de la promoció 2016 de la Facultat Pere Tarrés''

 

https://youtu.be/1q30xjHUB2E

 

 

Per continuar hem vist diferents definicions del que és l'educació. Que és l'educació segons Plató, quina és l'arrel del llatí, les perspectives de Thomes hobbe i Jean-Jacques Rousseau, que és un dret, etc.




QUINS APRENENTATGES HE FET I PER QUE?

He aprés a combinar el treball en una mateixa classe de tres formes diferents. La primera de forma individual, després de forma grupal i per últim cap a tota la clase. A més també he aprés varies definicions sobre que es l'Educació Social, les quals m'han fet veure que es pot veure des de diferents perspectives. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario