sábado, 16 de enero de 2021

COLLAGE I PRESENTACIÓ




A l'assignatura d'Identitat vam realitzar un collage sobre la nostra identitat. He trobat adient posar-lo en el blog, ja que, es una manera de coneixe'm. 

Per començar a explicar el meu collage ens hem de fixar principalment en la imatge del mig, una cara amb una part blanca i una negre. Al costat de la part blanca hi ha aspectes positius i en la part més negre aspectes negatius. Començaré per la part positiva. La dona representa la fortalesa que tinc ara i he tingut sempre, sempre m'he definit com una dona molt lluitadora, diríem que una persona molt resilient. Després la bombeta encesa representa que sóc una noia amb les idees molt clares, des que era ben petita. Sempre he sabut el que he volgut a la meva vida i he lluitat per aconseguir-ho. Per últim la balança representa que estic en un moment de la meva vida, en la que tinc ''una vida molt estable'', estic estudiant, estic contenta i sembla que ara les coses (de moment) em van bé.

 A la part més negre començant per d'alt, veiem el 2020 en gran i una creu al costat. Aquest 2020 ha sigut ,crec, que per tots un dels anys més durs que hem pogut passar. El fet de estar tres mesos tancada a casa, em va produir molt estrès que crec que segueixo pagant. Encara sort que tinc molt bona relació amb la meva família i he estat molt bé, no em puc arribar a imaginar algú que estigui malament amb la seva família, o sigui adolescent i hagi hagut de conviure amb ells 24 hores durant tres mesos. Just em vaig mudar la setmana abans de tot això, la qual cosa va provocar, que siguis de diferent comarca i municipi que la meva parella i els meus amics, per tant, fins que no es va acabar tot el confinament no vaig poder veure'ls. Si estigues vivint on abans sí que hagués pogut anar a passejar amb ells quan van dir que es podia sortir de 20:00 a 23:00. A més d'això durant aquest any també es va morir un amic meu en un accident de moto.

Després trobem les imatges on hi ha una dona tapant-se les orelles i una altra amb figures una a sobre de l'altre, aquí és la representació de les meves inseguretats, que encara que a vegades sóc molt forta, m'importen molt els comentaris de la gent i he de canviar-ho. A més a més, moltes vegades em veig malament físicament o em sento inferior als altres intel·lectualment.

Per últim les imatges d'una persona en un racó i un ull pintat. Aquí expresso com la meva infància em segueix perseguint. De petita vaig veure moltes coses, de les quals de gran s'han convertit en fòbies que s'interposen a la meva vida diària. Una de les fòbies que tinc es el fet de no poder sortir sola al carrer de nit, perquè si no em donen atacs d'ansietat o també la fòbia a l'obscuritat, que em passa el mateix.

No hay comentarios:

Publicar un comentario