domingo, 4 de octubre de 2020

FINS AVIAT

  





Per acabar el meu blog volia fer un tancament.


Aquesta assignatura m'ha ensenyat moltes coses com a primer any de carrera, molt importants.

M'ha agradat molt la dinàmica grupal i a més a més les classes m'han sigut a menes i divertides, ja que, es parlava de molts temes interessants.

A més a més m'ha semblat molt útil aquest blog, ja que he pogut aprendre i a més a més reflexionar sobre el que he après. És molt important enllaçar la nostra carrera amb la vida real i relacionar els continguts amb vivències nostres o del nostre entorn o comunitat.

També és molt important el fet que ens haguem plantejat interrogants sobre la nostra professió o sobre coses que hi tenen a veure. Perquè així veiem durant els primers mesos del grau la quantitat de coses que volem i hem de canviar o millor.

En definitiva, m'ha semblat molt interessant aprendre les coses d'aquesta assignatura i la dinàmica que s'ha generat, però també volia ressaltar que a causa de la pandèmia no ho he pogut gaudir al cent per cent.

La Covid-19, ha generat que hi hagi molta desmotivació o almenys al meu cas. Crec que si haguéssim estat presencial segurament hauria sigut molt més enriquidor per tots.

Finalment moltes gràcies i...




No hay comentarios:

Publicar un comentario